Gå til innhold
Arkivverket

[#74] Feil for Internet Explorer-brukarar


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Internet Explorer-brukarar har hatt problem siste døgeret. Synest du plutsleg at du får for mykje feil, kan det vera glurt å leggja inn ei melding her. Av og til oppdagar eg ikkje problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicol Hjorth Olsen

Er Internett Explorer-bruker. Ved søking i Digitalarkivet både folketellinger og Emigranter får jeg opp "Feil i filen du har brukt" Er der noen tips å få her? På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Er du sikker på at innstillingene i leseren din tillater cookies/informasjonskapsler?Se under innlegget til Børe Solem om feilmelding i søk på 1865-tellingen hvor jeg gjør rede for hvordan du kan endre disse innstillingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nicol Hjorth Olsen

Internet Explorer feil i filen du bruker. Har endre instillinger som er foreslått til Børe Solem. Alt se nå ut til å fungere greit. Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest torkil  lier

Hallo, synes det er merkelig at jeg ikke kan greie å søke etter min tipp-tipp-tipp-oldefar Adolph Bernhard Westermark i folketellingen for Xania i 1801. Jeg vet han er registrert der, som matros i losji i Tomtegaten hos husmoder Maren Danielsdatter,som han senere samme år ektet. I folketellingen 1801 er han oppført som en av tre losjerende matroser under navn Adolph Westermark. Kan ikke finne ham i søingen,hverken på for- eller etternavn. Synes dette er betenkelig. Hilsen Torkil Lier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torkil Lier

Har sett at det er flere som får opp feil når det gjelder søk i folketellingene, spesielt har jeg merket meg Kristiania hvor det stadig dukker opp melding om "feil i filen du har brukt". Kan dette rettes opp? Vennlig hilsen Torkil Lier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Ulvund

Her kom visst ein meg i forkjøpet: Du finn han på: Westermann. Dette er vel eit klassisk problem med individdata i folketeljingar o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.