Gå til innhold
Arkivverket

[#83] Problemer med debattsiden


Gjest Sigbjørn Sørli ssoerli@hl.telia.no
 Del

Recommended Posts

Gjest Sigbjørn Sørli ssoerli@hl.telia.no

Når jeg går inn på siden "debatt" kommer ikke innleggene fram, den øvrige tekst ligger inne som normalt. Jeg Jobber på Ekofisk feltet og bruker ledig tid til leting i Digitalarkivet. Kan det være komunikkasjonen som forårsaker problemene, de andre sidene kommer greit inn, det er kun "Debatt" som svikter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Gunnar Grimstad

Jeg har også problemer. Det gjelder det "tredje" forumet, det som man retter til andre brukere. Der er det ingen inlegg som vises i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det tredje debattforumet har sviktet, uvisst av hvilken grunn. Det er mulig at den store interessen for forumet har fått det til å bryte sammen. Selvom en fortsatt kan skrive innlegg i dette forumet vil ikke innlegget bli registrert.Dessverre er dette et problem jeg ikke er istand til å ordne på med det første. Det er mulig at vi må vente på Jan Oldervoll som kommer i begynnelsen av august.Jeg beklager dette på det sterkeste og skal gjøre hva jeg kan for å få forumet til å virke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå har et midlertidig forum blitt opprettet mens problemene blir løst med det gamle. Bruk den samme lenken som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anita Nielsen

Jeg ser at det har vært problemer med å få lagret innlegg til det 3. forumet. Jeg har vært på ferie, og oppdaget nå at generelle spørsmål med svar fra andre er lagret under mitt navn på det 1. forumet. Noen sammenheng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.