Gå til innhold
Arkivverket

[#128] Ordlisten


Gjest Tor Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Andersen

Under NYTT står det nå:13.10 -99. Me har laga eit nytt system for å visa ordlista vår. Du finn no ein knapp Ordliste søkesidene. Trykkjer du på denne vil du koma inn i systemet, og kan søkja etter ord. JOEr meningen med dette å henvise til linken på Info? Da bør nok teksten rettes. Dersom det andre linker så har jeg ikke har funnet dem.Kanskje bør 'link linjen' også være tilgjengelig på ordlistesiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Jeg mente jeg hadde sett der, men nå fant jeg den.Når jeg prøver knappen virker den ikke. Den nye utgaven virker derimot fra Info-siden og ser veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Om knappen ikkje virkar, skuldast det truleg at du har for gamal versjon av nettlesaren. For at du ikkje skal koma for langt bort frå sida du arbeider med, er det eit lite javscript som legg ordlistesida oppå sida du arbeider med. Om eg ikkje minnest feil, må du du då ha 4.0 eller nyare av Internet Explorer, 3.0 eller nyare av Netscape. Men lenka frå Info-sida brukar ikkje script, og burde såleis virka for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Nå har jeg prøvd Java-valgene uten resultat. Når jeg klikker på Ordliste går det litt tid og så blir det laget en ny 'grønn' side i det gamle vinduet. Tips for løsning mottas gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har også prøvt i IE, utan resultat. Av prinsipielle grunnar brukar me berre Netscape og gløymer då sjølsagt ofte å testa i IE. Ser ikkje umiddelbart kva som er problemet. Men eg skal tenkja på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Enig. Me skal sjå på det. Men eg har litt problem med å finna feilen. Det kan sjå ut som om IE har problem med javascript i kombinasjon med forms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.