Gå til innhold
Arkivverket

[#129] +/- antall år "valget" i ft. 1865/1900


Gjest Einar Balle
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar Balle

HeiJeg bruker Opera som nettleser.Når jeg er inne på hovedsiden til folketellingen 1865/1900 ser jeg ikke feltet der en kan velge +/- antall år.Grunnen til dette er etter hva jeg kan se at det ligger inne noen formateringsstrenger ( etc..) inne mellom strengene.Kan dere flytte litt på disse strengene, slik at Opera også klarer å lese filen skikkelig.mvh Einar Balle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har kontrollert dette i Opera, og det stemmer som du seier. Eg brukte sjøl Opera for nokre versjonar sidan, og då fungerte det. Eg har kontrollert html-koden min, og kan ikkje finna noko gale. Dermed må du nesten klaga til Opera, og påpeika at dei ikkje klarer visa dette rett. Eg kan ingenting gjera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Einar Balle

Dersom du kikket på koden som ligger på 1865 siden så tror jeg ikke det er noen feil der. Men i koden for 1900 siden er det et eller annet som ikke stemmer.Her er (+litt til) lagt inn mellom og . Dvs. at er avsluttet for sent. Noe som fører til at Opera får problemer.Etter html standarden skal det vel ikke være noe annet en tekst mellom og .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det stod nokre font-taggar inni options. Dei er no fjerna, utan at eg eigentleg trur at det spelar noko rolle. Du får sjå. Eg har diverre ikkje Opera på den maskinene eg no sit på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.