Gå til innhold
Arkivverket

[#152] Feil i kirkebok, Oppdal, Gifte 1753-1903


Gjest Stein Johannessen
 Del

Recommended Posts

Gjest Stein Johannessen

Til mins store glede så jeg at kirkebøker for Oppdal var lagt ut i går. Her har jeg masse slekt og hvilket verktøy for å finne enda mer. I går var jeg innom gifte 1753-1903, og alt virket fint. I går kveld og i dag kommer følgende feilmelding"Ukjent fil.Feil i filen du har brukt. "De andre fungerer som de skal.Avslutningsspørsmål, er det planer å legge ut konfirmasjonslistene for Oppdal ?mvh Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keti Firing Hanssen

Det er feilaktig oppgitt at registreringen av døpte, gift og døde starter i 1753. Det korrekte er 1739 (slett ingen ulempe...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Pettersen

Jeg har erfart det samme som deg Stein Johannessen! Jeg får den samme meldingen. En anne ting som jeg har oppdaget er at kronologien ikke er 100%. Enkelte av registreringene følger ikke årstallrekken. F.eks. ved et større søk kommer det noen helt til sist som er døpt på et langt tidligere tidspunkt enn de foranstående. Ellers vil jeg rette en stor takk til de som står bak arbeidet, og som har gjort dataene så tilgjengelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Nå er lenken til vielser i Oppdal rettet opp. Spørsmål om materialet og/eller om mer materiale er på vei blir nok best besvart av Oppdal historielag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.