Gå til innhold
Arkivverket

[#153] "Favourites" offline, flere levels


Gjest Knut W. Jakset
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut W. Jakset

Windows-95. Legger inn "Digitalarkivet" som Favourites. Krysser av for "Read Offline". Krysser av for 3 levels "deep". Får bare lest øverste level offline. Hva gjør jeg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Hos meg virkar det, uheldigvis, vil eg nesten sei. Grunne er det blir lasta ned uhyggeleg mange sider. Grunnen er at Digitalarkivet greiner ut svært raskt; det er mange lenker på kvar side. Men det vil i alle høve stogga så snart du kjem til dataene. Men då har du alt henta ut ca 2000 sider, som truleg utgjer ca 20MB. Er du på ISDN vil det truleg ta ein over ein time å lasta dei ned. Frå kvar kommune vil det finnast millionar av sider som kan genererast. Det ville i tilfelle bli milliardar sider å lasta ned, og det vil ingen. Det ville faktisk ta år å lasta ned dette.Med andre ord, set ikkje tre nivå i favorittar i Digitalarkivet, om ikkje du vil blokkera system ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.