Gå til innhold
Arkivverket

[#171] Gravlagde i Bergen 1881-1911 - utskrift


Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Jeg søker f.eks. på 22663 - Karl Martin Pedersen, og da er listen så bred at jeg ikke får med meg alt i liggende utskrift. Er det noen font-innstillinger jeg må gjøre i Internet Explorer?Det som jeg mister helt til høyre er jo ganske viktig, nemlig året for begravelsen, samt kirke, mens datoene ellers står helt til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

I IE trykkjer du VIEW i hovudmenyen. Vel du der Text size og smallest, burde det ordna seg.I Netscape vel du Edit, Preferances og fonts. Set du Variable wisth fonts ned til t.d 9 eller 10 vil det nok hjelpa.Utviklarane av Digitalarkivet brukar av prinsipp Netscape. Me prøver å testa i IE, men det er ikkje alltid me hugsar på det. Det ers såleis eit og anna som ikkje ser ut som det burde i IE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Larsen

Takk for tipset. Jeg har norsk versjon av IE hjemme, og der heter det selvsagt vis, tekststørrelse og minst.Hadde det gått an å brekke om teksten på en fornuftig måte ved utskrift, til hjelp for dem som er svaksynte og vil velge litt større skrift? Foreløpig ser jeg greitt, men jeg foretrekker ofte litt stor skrift på skjermen, likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har eigentleg ingen kontroll med utskrift; alt er standard i nettlesaren din. Det eg i tilfelle måtte gjera var å laga ei ekstra utskriftsrutine som la ting onnorleis ut på skjermen. Men det er ikkje prioritert. Det som kan li aktuelt er å la brukaren sjøl bestemma kva felt han eller ho vil sjå. Men eg tvilar på om det er råd å finna tid til det dei næraste 2-3 månadane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

I IE finst det 4-5 val av skriftstorleik, slik at sjølv dei som treng litt stor skrift på skjermen, kan lese. Om ein ynskjer ei anna ombrekking for å få betre kontroll med stor skrift ved utskrift, er det berre å merke den posten eller dei postane ein ynskjer, og så kopiere dette over i eit teksthandsamingsprogram, t.d. Word. Der kan ein så brekke om og auke skriften slik ein vil ha det, før ein skriv det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.