Gå til innhold
Arkivverket

[#209] Status-innlasting, 1865, Vest-Agder


Gjest Petter B. Svindland
 Del

Recommended Posts

Gjest Petter B. Svindland

Jeg antar at det arbeides på spreng, men er det likevel mulig å få vite når omtrent den siste lille biten av 1865-tellinga for de siste 7 sogn og 3 byer i Vest-Agder er ferdig lagt inn i digitalarkivet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Same dagen me får det frå kontroll og oppretting vil det bli lagt ut. Men eg kan ikkje sie kva tid me får det. Me får sjå om nokon melder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petter B. Svindland

Jeg mente ikke å mase på, men det har ikke endret seg særlig det siste halve året. Jeg begynte å lurte på om disse tellingene ikke fantes, men jeg får smøre meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torkil  Lier

Har problemer: Søker jeg f.eks.i tellingen 1865 på fødestad, f.eks.Kragerø, et hvilket som helst år, kommer det kun opp melding: ingen funnet. Er det mulig å få rettet opp dette? Mvh.Torkil Lier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det nyttar å masa. Vest-Agder er no komen på plass. Me hadde faktisk fått filane for ein månad sidan, men grunna kommunikasjonssvikt vart dei ikkje lagt ut.Så til Torkil. Fødestad virkar slik det skal. Men det er ein del kommunar som ikkje er med i søket. Det vil bli ordna med det første.Og du bør ikkje koma med eit nytt problem inne i eit eksisterande tema. Det gjer det vanskelegare å følgja med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.