Gå til innhold
Arkivverket

[#245] "Dagens kommune" etc


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Greta Storm Ofteland

Hallo. Dersom jeg ikke har misforstått spørsmålet ditt så er det bare å trykke nederst på skjermen der det står "Dagens kommuner", så kommer både fylkene og kart over Norge opp på skjermen. Trykk på det fylket du er interessert i. Da dukker samtlige kommuner i fylket opp dersom de er lagt inn. Trykk på "kjeldetyper" nederst på skjermen så ser du hvilke kilder som er aktuelle for fylket /kommunen. Lykke til og god påske. Hilsen Greta S.O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, dersom det berre hadde stått "dagens kommuner" ein eller anna stad, skulle eg så gladeleg ha trykt på det, men kvar står det, det er det som er frågan!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg trur eg fann svaret: dersom ein går inn via "digitalarkivet.uib.no" får ein ei anna fyrsteside enn om ein går inn via "arkivverket.osv", slik som bokmerket mitt har gjort. Og på denne fyrstesida står Dagens kommunar og litt av kvart anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eigentleg ikkje. Men avhengig av korleis du har sett opp lesaren din kan du risikera å få sjå sida du så t.d. onsag ettermiddag. Og den er annleis enn den noverande. Men digitalarkivet.no/akrivverket (gamleadressa) gjev det same som den nye, digitarkivet.uib.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Egentlig skulle inngangs-sidene være like under begge adresser - men hovedsaken er at du nå fant disse nye lenkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

At det fungerer kan det ikkje vera mykje tvil om! På eit år eller deromkring er blitt skrive 7000 innlegg som er blitt lest noko slikt som 300.000 gongar. Sett frå mitt og Anette sitt synspunkt er kanskje det siste talet viktigast. Det sparer oss for å måtta svara på ein uendleghet av e-postar, helst om det same temaet. Slik var det før. Nu er alt så meget enklere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.