Gå til innhold
Arkivverket

[#257] FT 1801 - Frekvens og fødselsår.


Gjest Tor Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Tor Andersen

Jeg gjorde et landsomfattende søk etter Elisabet med 1790+/-2 og krysset av de tre valgene. På listen med frekvens i ulike kommuner fikk jeg f.eks 4 i Moss og 12 i Christiania.Antallet som vises i kommunen når jeg går videre er langt større og årsaken er nok at aldersbegrensningen ikke blir tatt hensyn til.PS. Jeg mener jeg har sett en lignende feilmelding tidligere, men jeg finner den ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjell Hamberg

Jeg meldte det samme under mitt lille hjertesukk i forum nr. 2.("Gjett hvordan osv..").Tror fenomenet er generelt foreløpig for alle FT. Som du nevner vises det korrekt hvor mange i hver kommune som faller innenfor søkekriteriet, men når navnene innenfor hver enkelt kommune skal vises, vises samtlige i kommunen med angitt fornavn/etternavn/fødested eller gårsnavn opp. Begrensninger i tid som er lagt inn i søket blir åpenbart ignorert. Regner med at dette blir rettet på etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.