Gå til innhold
Arkivverket

[#297] Problemer på DA ?


Gjest John Strøm
 Del

Recommended Posts

Gjest John Strøm

Har i dag prøvd en god del av basene og alt fungerer helt til jeg kommer til den aktuelle databasen. Da blir feltet der opplysningene skal stå helt tomt. Jeg kan utføre søk men resultatet synes ikke. Dette gjelder både folketellinger og kirkebøker. Eller ligger problemet hos meg ? Alt fungerte bra igår.Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Jeg har samme problem. Når jeg har markert hvilke navn jeg ønsker å se på kommer neste bilde opp med et antall, men det er helt tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Beklager. Min feil. Eg dreiv og testa på noko heilt anna, og kom i skade for å slå av utskrivingsmodulen, utan å oppdaga før no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Thee Danielsen

Jeg selv skulle slå opp i en folketelling for noen kanadiske gjester vi hadde. De hadde aldri hørt om Digitalarkivet, og jeg kunne bare vise dem usynlige oversikter. Jeg var rimeligvis himmelfallen…Reaksjonen ovenfor viser bare hvor Dønn Avhengig vi er blitt av DA.En takk til Jan Oldervoll for at du aldri gir deg med å få ting til å fungere enda bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.