Gå til innhold
Arkivverket

[#300] Søk folketelling


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Eg har gjort nokre søk i ft 1865 og 1900 i kveld, og får opp den vanlege rekkja med kommunar og antal aktuelle personar. Men når eg vel ein kommune, kjem dei aktuelle personane opp på full skjerm, slik at eg må klikke tilbake for å velje ny kommune. Tidlegare var ruta delt, slik at kommunelista var der heile tida. Er dette ein feil, eller er det endra med vilje? Tungvint var det i alle fall (latskapen lenge leve).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er latskapen som får verda til å gå framover. Utan den hadde me framleis samla røter.Det har skjedd noko; eg viet ikkje kva, og kan ikkje ordna det før eg kjem meg på kontoret i morgon tidleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Tidligere kom det opp et nytt vindu når et navn ble valgt innen kommunen. Dette er også borte nå. Jeg synes det var en praktisk funksjon som antydet i # 299.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Etter å ha sett på programmet ser det for meg ut som om det alltid har vore slik det er no. Om det kom opp eit nytt vindu når eit namn vart valt var det i tilfelle ein feil. Eg likar ikkje slikt.Det ser heller ikkje ut til at lista over kommunar har kome opp saman med personane, sjøl om eg også synest hugsa at det var slik. Blandar me saman med nyesystemet?Men i alle høve, det er berre dagar før det nye er i drift og eg trur ikkje det er bryet verdt å gjera noko med det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.