Gå til innhold
Arkivverket

[#303] Også 1900


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

No er søk i 1900 også klar. Eg kjem til å byta til det nye ein av dagane i pinsen, om alt går som det skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Jan: glimrande! No kan bygdebokskrivarar enkelt og raskt foreta søk etter "sakna" personar - i alle fall viss heimekommunenamna kan leitast opp nokonlunde enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Fyrst: God pinse til alle. Deretter: ei filosofering over søk på fødestad. Dersom eg søkjer på fødestad Gloppen i 1900, får eg berre 675 personar. Går eg direkte til Gloppen på gamlemåten, er der godt over 3000. Det vil seie at dei fleste glopparane som er fødde i tellingskrinsen ikkje kjem fram i søket. Prøver eg derimot eit søk som byrjar med T (for "tellingssted"), får eg fram fleire hundre tusen, derav sikkert også dei par tusen andre glopparane. Eg har ein mistanke om at dette er eit uunngåeleg problem, men vil gjerne ha ein kommentar like vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Ein ting til: Ved søk på Børjar på Eller, fødestad Børjar på Bergen får eg fram ein kar som heiter Torkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

RHD-materialet er med for 1900, men ikkje for 1865.Eg har valt ikkje å ta med dei som er fødde i kommunenen og altså er merkte med T i teljinga. Eg trur det er det greiaste.Når det gjeld Aase sitt Torkel-problem klarer eg ikkje rekapitulera det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg er ikkje så god i framandord - betyr det at Torkel Kvinge ikkje dukkar opp hos deg ved søk på Børjar på Ellert, Fødestad Børjar på Bergen?Eg har også søkt på Børjar på T[h]uri, fødestad Børjar på Le[kg]ang, og m.a. fått fram ei Johanne frå Leikanger, busett i Troms. Ho dukkar opp kvar gong. Eg har prøvt å slette alle mellombelse internettfiler og gå inn på nytt, men ho er der då og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Jau, Johanna kjem, busett i Borge i Lofoten. Eg skal sjå på problemet. Her er nok noko. Eg er svært interessert i alle meldingar om ting som går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Etter en del forsøk med Aases eksempler, ser det ut til at kombinasjons-søk med fornavn og fødselssted ikke fungerer helt riktig - og jeg kom også frem både til hennes Johanne fra Leikanger og Torkel Kvinge i Oslo.Jeg foretok et eget lignende kombinasjons-søk med egna data: Fornavn beg. med sigg/fødested beg. med Alv - i listene som kommer opp markerte jeg alle fornavn og de fleste fødested med Alv... Resultatet viser 2 i Bergen, Peder og Steffen, ingen med Sigg.. Heller ikke søk med Sigg og korrekt fødested Alværsunds gir resultat. Først ved søk på Sigg og etternavn beg. med Johann får jeg opp to i Hordaland, derav Siggurd Johannesen fra Alværsunds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No er også små og store norske bokstavar valfrie. Dessutan trur eg at problemet til Aase og Britt er ordna. Meld frå om de finn meir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Mangla litt i førre innlegg. Leitar ein etter folk som er fødde i Alversund vil ein ikkje få med folk som framleis lever i Alversund (dei som i teljinga står med fødestad T). Britt sin Siggurd Johannessen skulle såleis ikkje koma med, slik eg har tenkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Beklager, det var ikke noe godt eksempel, nei - jeg hadde glemt det der med fødestad T, men du har jo nevnt det tidligere.Jeg søkte nå på etternavn begynner med Strøm/fødested begynner med Askv - markerte Strømmen og de to askvold/askvolds. Får opp feilmelding "feil i finnfolk". Jeg gjentok søket to ganger, for det hender at slike feilmeldinger (også "overflow..." dukker opp innimellom, men at samme søk en gang til fungerer. Men denne gang ei... Det samme og andre søk med navn/fødested fungerte i går kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Følgjande har skjedd fleire gonger: Har søkt på alle tre kriterium i ein gong, litt romslege søk, sist gjaldt det Børjar på Mart[h]in Børjar på Mart[h]in Børjar på Stry (eg leitar etter Martinus Martinusson Tjellaug frå Stryn). Etter å ha kryssa av alle dei ørtifjerten kombinasjonane på føre- og etternamn og trykt på knappen får eg opp "siden kan ikke vises". Er det reint tilfeldig, eller er oppdraget for stort, eller kva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er nok heilt klart for mykje. Dette er det lite eg kan gjera med, rett og slett fordi det er ei grense på mengda av kryss som kan overførast mellom lesaren din og tenaren min. Dette er bestemt i den såkalla http-protokollen og er ikkje noko å jera med. Men eg bør få på plass ei åtvaring somestaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Er dette grunnen til feilmeldingen "Feil i finnfolk" også? Da har jeg "bare" krysset av for strømmen (133) og askvold (122)- markerer jeg kun askvold, vises også "min" Bertel S. i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

P.S. Egentlig kan det ikke være antall kombinasjoner som utløser denne feilmeldingen. Søker jeg etter Bertel (som der er 589 av) og Askvold, får jeg også resultat - to i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Nei, dette er noko anna. Finnfolk er staden i programmet der feilen oppstår. Eg skal sjå på det i morgon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Ved søk etter Gård er den informasjonen som vises når en kommune velges ikke optimal. Så vidt jeg kan se vises krets, type uthus, antall personer og antall personer tilstede.Et bedre utvalg er f.eks. g.nr, b.nr og gårdens navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Dette gjelder sök etter gaardsnavn? For feilmeldingen "Finn feilfolk" dukker fortsatt opp ved nevnte sök.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.