Gå til innhold
Arkivverket

[#316] Synneva Davidsdtr og Knud Arnesen på Askøy


Gjest Stig-L Samuelson
 Del

Recommended Posts

Gjest Stig-L Samuelson

Min h.h.v. mfffm og mffff var Synneva Davidsdtr Erdahl (1805-?) og Knud Arnesen (1800-?). De giftet seg 16/1 1831 på Askøy og ble boende der. Jeg aner ikke hvem foreldrene til disse to er. Synneva kom sannsynligvis fra Erdal på Askøy og jeg fant et ektepar som ser nærmest ut som kan være hennes foreldre i 1801-tellingen på Ask hovedgård på denne url'en Lenke det noen andre kilder som kan bekrefte dette? Og så har vi foreldrene til Knud som Bjørn Davidsen på dette forum sa var fra Rolland i Åsane-området.. Er han å finne i noe bygdebok der?Takknemlig for all hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette er eit tema som ikkje høyrer heime her, men i slektgranskardebatten. Berre for å minna folk om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ingen grunn til å beklaga altfor mykje. Det er meint som ei påminning ikkje berre til deg, men også til alle andre. I tillegg er sjansane for å få hjelpt større når ting blir plassert der dei skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.