Gå til innhold
Arkivverket

[#379] Søk i debatt-fora?


Gjest Jarl V. Erichsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jarl V. Erichsen

Dere har kanskje diskutert dette tidligere (- eller enda verre: Muligheten finnes uten at jeg har skjønt det ... !), men jeg lurer: Er det mulig å søke i debattene på stikkord?Jeg antar at disse fora ikke er digitalarkivets primære satsingsområde, men de er jo blitt veldig interessante. Og jo fyldigere de er jo mer uoversiktlige blir de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er samd i at det kunne vore interssant. Det er også rett at det ikkje er hovudsatsingsområdet. Eg skal tenkja på det. Men det blir i alle høve ikkje aktuelt før ut i november; det er desse 24 timane som set grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Gjest Jarl V. Erichsen

Ja, jeg ble litt upresis her.Men fortsatt kan man ikke søke i fritekst - på f.eks. et slekts eller stedsnavn...? Vi er jo ikke akkurat verdensmestere i å gi opplysende overskrifter og å holde oss til tema. Det dukker svært ofte opp nye slektsnavn ettersom debatten ruller.Og nå er vel disse sidene blitt det mest interessante møtested mtp slektsgransking på norsk.- Jarl -(Og hvis det jeg nå ønsker meg allerede er tilgjengelig, vil jeg glede meg over det og gremme meg over at jeg ikke var klar over det....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.