Gå til innhold
Arkivverket

[#386] smalere søk på map-on-web?????


Gjest tom askeroi
 Del

Recommended Posts

Gjest tom askeroi

Jeg hadde søkt meg frem til en gård Moen i Modum 1865 som jeg ikke finner i 1801/1765-tellingene. Kanskje jeg kan finne gården på kartet, da? Klikk. Desverre for mange treff, fosøk smalere. Javel: "Moen, Modum". Ingen treff. Se på hjelp-sida da. Nei, ikke et ord om map-on-web såvidt jeg kan se (men jeg har vært blind før...). Men altså: hvordan smalner jeg søket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dette er det ingenting me kan gjera med; det er firmaet MapOnWeb som bestyrer dette. Me har berre lagt ein ein kopi av deira søkeboks. Og moen er det ustoppeleg mange av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Askerøi

Jeg mente ikke du skulle gjøre noe - jeg bare lurte på om det fantes en bruksanvisning noe sted. Evt om en mail-adresse til firmaet MapOnWeb så en kan få spurt dem direkte. For det var tydeligvis ikke bare å gjette seg til hvordan. Og det er beklagelig at våre forfedre hadde så liten fantasi når det gjaldt å sette navn på gårdene sine - men verken du eller jeg har noen skyld i det... Mvh din "fan" tom Askerøi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.