Gå til innhold
Arkivverket

[#390] Konfirmerte i Hamre 1858-1881


Gjest Britt Frank
 Del

Recommended Posts

Gjest Britt Frank

Bruker jeg lenken under (nytt) 20.09.00 får jeg opp engelske tekster, både i overskrift og i søkbare felt. Går jeg inn under kildetyper og velger den samme databasen, vises norske tekster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Beklager at du ikkje har fått svar før. det gjekk i surr kven som hadde ansvar for å svar på kva. Engelsk og norsk versjon av teljinga har forskjellig lenke, men fører i realiteten inn i den same basen. I den engelske vert alle feltnamn omsett; det er heile forskjellen. Anette har nok først lagt inn basen og så sjekka at han virka først på norsk og så engelsk. Så har ho tatt kopi av URL-en og lagt den inn i meldingar. Og dermed kom den engelske versjonen inn i meldingar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Takk for svar og oppklaring. Det er helt greit at dette ikke ble besvart tidligere. Det var jo også bare en henvisning, ikke noe stort problem. Og vi vet jo at DA ikke er ditt "hoved-yrke".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.