Gå til innhold
Arkivverket

[#395] "Sjå alle tema"


Gjest Karin Gald Semb
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Gald Semb

"Sjå alle tema" i forum for spørsmål til andre brukarar fungerer ikkje lenger. Er det utslag av "datavankunne", eller er problemet av generell karakter? Eg vil jo gjerne ha med meg debatten frå haustferien! Helsing Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode Ulvund

Den virker når eg bruker den. Debattforumet har vore mykje brukt, i alt 6695 innlegg har vore skrive der. Tabellen som viser oversikten over temaene er difor også blitt stor når ein vel å ta med alle - 0.5 mb! Det KAN hende at det er filstorleiken som skaper problem. Med lang overføringstid kan det sjå ut som om overføring stoppar opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Gald Semb

Takk for tipset! Min maskin låste seg i prosessen (stoppa på 99%), men eg fekk fram "alle tema" på ei anna maskin. Det dreier seg kanskje om eit kapasitetsproblem?Helsing Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Strøm

Dette er et problem som vanligvis ikke bør tas opp her. Men har allikevel en kommentar. :-) Dette lyder som et typisk kapasitetsproblem på den maskinen som brukeren har. Årsaken er som oftest at du har for mange åpne programmer eller for mange filer i det som nettleseren din kaller "cache" på godt norsk. :-) Den siste 1% krever nemlig endel ressurser.Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Truls Songstad

Går det ikke an å gjøre noe med dette problemet. Jeg får heller ikke opp "alle tema" på min maskin, og jeg er da ikke så dårlig kapasitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Gald Semb

Vel, eg burde kanskje ha takka deg før, John Strøm. Du traff nemleg spikaren på¨hovudet; eg hadde for mange "jern i ilden". Alle tema" oppførte seg som forventa etter at eg hadde lukka dei andre programma og dokumenta. Sidan eg er smerteleg klar over skilnaden på mine tekniske problem og DA sin definisjon av tekniske problem, var eg redd for å setje i gang ein unødig debatt. Altså: Tusen takk for at du "lukta lunta" og svarte, John!Helsing Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.