Gå til innhold
Arkivverket

[#403] Innholdsfortegnelse for Digiatlarkivet og -pensjon


Gjest Geir Thorud
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Thorud

Noe å ta fatt på en gang dere får god tid ....Når jeg prøver å få overtalt enkelte slektsforskere til "å komme seg på nettet" har jeg ofte ønsket meg en innholdsfortegnelse for DA og "DP" på papir - dvs som en utskrevet www-side - for å vise hva man kan få tilgang til.Den kunne gjerne la seg sortere pr fylke (og evt. kommune), og gjerne utelate 1865,1900 og 1801 for det vet vi finnes der - med enkelte hull.Kanskje dette ikke er så enkelt å få til som jeg tror, men dere kan jo tenke på det. Vil sikkert også ha andre anvendelser.mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

God ide. Skla sjå om eg ikkje kan laga det. Men fram til midt i november er kalenderen min så full at det knapt kan bli for etter då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er griett for oss. Men me garanterer ikkje at det til ei kvar tid vil virka. Våre sider vert generert når du ber om dei, men dei lenker som då gjeld. Dermed kan lenka du legg på di side fort bli heilt gal. Me prøver å unngå at så skjer, men gjev ingen garanti og vert heller ikkje lei oss om det brått går galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.