Gå til innhold
Arkivverket

[#407] no. fritid. slektsforsking, etterlysing


Gjest Eva Lillian Vedahl
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Lillian Vedahl

Er det noen som vet om no. fritid. slektsforsking. etterlysing eksisterer nå. Etter at vi har fått ny data, klarer jeg ikke å komme frem til den .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Den eksisterer i beste velgående. 48 meldinger siden jeg var inne på den i går. Men det må ikke være ordmellomrom etter punktum (no.fritid.slektsforsking.etterlysing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lisa Morken

Beklager min uvitenhet, men hvordan kommer man inn på denne ? Har prøvd og gå inn via DIS-Norge og klikke på denne, får da beskjeden 'Ukjent URL'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gran Skjæret

Så godt å høre at det er flere enn meg som ikke får dette til. Dersom noen kan forklare fremgangsmåten "fra start til mål" ville jeg bli svært glad. Hilsen Astrid Gran Skjæret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er fleire enn deg som har problem. Eg tilhøyrer også denne gruppa, og synest nyhendegrupper er noko søl. Dei tilhøyrer steinalderen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Men kanskje eg skal dela mine manglande kunnskapar med deg:Først: Korleis er news organisert. Det er eit kjempesystem med informasjon spreidd rundt om i verda, som www, organisert i nyhendegrupper, eller newsgrupper, som t.d. no.fridt.slektsforking.etterlysing. Men for news ligg også informasjonen på lokale servarar. UiB har sin, andre har sine. Grupper som er mykje brukte ved insitusjonen ligg også der. Ved UiB er det visstnok noko slikt som 10.000 grupper. Alle innlegg i desse gruppene kjem automatisk inn der og blir leste lokalt. Dei andre blir leste frå ein annan servar, utan at nokon treng vita kvar.Skal du lesa ei gruppe må du først start newslesaren. I netscape finn du han under communcator i menyen oppe. Klikk på Newgoups.Då får du opp eit vindu der alle gruppene du har abonert på kjem opp i venstre kant. I utgangspunktet er det truleg ingen. Men det står NEWS på ei linje. Den representerer heile newhierakriet. Om du har ein eigen institusjonsservar kan du leggja til den. Det gjer du frå EDIT, PREFERENCES, men det er ikkje naudsynt. Du kan markera NEWS og så velja FILE/SUBSCRIBE i menyen. Etter å ha venta ei stund vil du då få opp ei liste som representerer øvste nivå i newshierarkiet. Du finn m.a. NO med eit pluss framom. Klikkar du i plusset vil du få alle undernivå til no, m.a. fritid, også med pluss framom. Klikk i plussen og du får opp neste nivå, m.a. slektsforsking. Klikkar du enno ein gong i plussen får du opp undergruppene, m.a. etterlysing. Desse kan du markera med å klikka på dei (vil du ha fleire held du ned ctrl-tasten samstundes). deretter trykkjer du SUBSCRIBE-knappen, som du finn til høgre. Dermed har du abonert på desse gruppene og dei vert flytta inn i newslesaren din. Om du då klikkar på dei får du opp alle emna. Står det eit pluss fram, er det fleire innlegg, og du kan klikka på plussen.Vonar dette kan vera til litt hjelp. IE er i prinsippet det same, men kan variera litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Jeg bruker IE og Outlook Express. Har jeg abbonert nyhetsgrupper, blir disse "lagt inn" i Outlook under news.... Så det er mulig å lese abonnerte nyhetsgrupper uten at jeg må starte IE. Jeg har selv også meget liten erfaring med dette, men titter nå innom nyhetsgruppen for slektsforsking sånn av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Til Jan: det kan godt tenkjast nyhendegruppene tilhøyrer steinalderen, men dei er likevel nokså flittig brukt (gjerne 40-60 innlegg pr dag på den overnemnte etterlysingssida), og kan nok fungere som eit nyttig supplement til diskusjonsforum særleg for nybegynnarar. Terskelen for å legge inn spørsmål er nok lågare der, og eg ser mange i slektsgranskarmiljøet deltek i diskusjonane. Ein som står fast i leiting etter slektstilknyting bør nok prøve den kanalen i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Sjølsagt meiner eg at nyhendegrupper bør brukast. Når eg sa at den tilhøyrer steinalderen, betyr det at slik eg ser det tilhøyrer den teknisk sett steinalderen, eller pre www-alderen og at det er mykje vanskelegare å starta bruka enn t.d. www, som eigentleg kan gjera akkurat det same.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.