Gå til innhold
Arkivverket

[#410] Kjøp av databaser


Gjest Odd Arne Svendsrud
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Arne Svendsrud

Jeg har ofte lurt på hva som er grunnen til at det ikke er mulig å kjøpe f.eks. folketellinger hos dere. Jeg har kjøpt folketellinger fra RHD, og det sparer meg da for å bruke ressurser på å søke i databasene der. Er det bare kapasitetsproblemer som gjør at det er vanskelig å gjøre tilsvarende hos dere, eller er det andre årsaker. Jeg mener da selvfølgelig ting som dere har alle rettigheter til. Ville dette kanskje hjelpe på kapasiteten på maskinen, eller vil det bare være bagateller? Hilsen Odd Arne Svendsrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det ville vera mindre enn bagatellar for oss. Det er fleire grunnar til at me ikkje sel databasar: Dei ligg i eit format som berre våre program kan lesa og dei må i tilfelle konverterast. Det kostar arbeid å driva butikk og me er notorisk underbemanna. Det er vanskleg å sikra rettane til selt materiale. Me har selt tidlegare og har då opplevd å finna dataene att der dei ikkje burde ha funnest. Eg trur elles ikkje du vil spara på å kjøpa. Om me skulle ta same pris som t.d. RHD ville du kunna liggja kontinuerleg på nettet i 10000 timar for det t.d. 1900-teljinga ville kosta, eller ein time kvar dag i tretti år. For eit middels prestegjeld ville du kunna liggja på nettet ein time kvar dag i bortimot ein månad. Og telefonprisane går ned og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Arne Svendsrud

Bare en liten merknad til dette. Saken er at jeg jobber mye med slekter i Røyken, og det er fra tid til annen behov for å sjekke ett eller annet i nabokommunene, f.eks. Hurum, Lier, Asker, Nesodden o.a. Problemet er at dette behovet kan oppstå med uregelmessige mellomrom i løpet av dagen, og da er det ikke holdbart å være pålogget hele tiden. Det var bl.a. derfor jeg spurte om dette. Hilsen Odd Arne Svendsrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Argumentet mitt står framleis. Etter RHD sine prisar ville det kosta deg fleire tusen kroner. For ei krone kan du vera pålogga 5-10 minuttar, avhengig av tidspunkt for dei fleste tilkoplingar. Då kan su sjøl rekna ut kor mange gongar du kan logga deg på før det blir dyrare enn å kjøpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Kjelland

Eg har og har hatt ansvaret for fleire bygdebok-prosjekt, og kunne i alle fall tidlegare få kjøpe folketeljingar på fil både frå Historisk institutt i Bergen (1801) og RHD for den kommunen bygdebokprosjektet galdt/gjeld. Står dette framleis ved lag, eller må eg registrere desse teljingane på nytt? Prosjekta aksepterer sjølvsagt vilkår om at ein ikkje skal spreie kopiane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er framleis slik at ein kan søkja om å få tilgnag til materialet vårt på t.d. diskett. Eit bygdebokprosjekt ligg klart innanfor grensene for det me vil godta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What happen to the Mormon on the 1865 census... Why are you blocking this information?I already got it, but when I went back ti night to check something...it was blocked..tried many different way...you must have taken them of the cencus! WHY? Kaare Bye kbye@allwest.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.