Gå til innhold
Arkivverket

[#424] Innsenderinformasjon


Gjest Kristian Fjeldsgård
 Del

Recommended Posts

Jeg har forstått det slik at innsenderinformasjonen returneres fra Digitalarkivet når serveren kjenner igjen IP-nummeret ditt. Når du får nytt IP-nummer, må du taste inn denne informasjonen på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Knut har ikkje heilt rett. Informasjonen om deg blir returnert frå tenren vår til maskinene din kvar gong du lagar eit innlegg som ein cookie. Og før du lagar eit innlegg vil tenaren vår undersøkja om den har lagt frå seg ein slik cookie. Som eg har vore inne på nokre gongar hadde tenaren vår to namn; digitalarkivet.uib.no og digitalarkivet.no. Det viste seg at når han sendte cookien ut sa han at han heitte digitalarkivet.no. Etter at dei to adrssene vart lagt på kvar sin maskin, presenterte digitalarkive-servaren seg med feil namn på din maskin. Når han då skulle henta attende cookien er nettlesaren din streng på at han berre leverer ut cookie til rett maskin. Når så digitalarkivet.uib.no presenterer seg for lesaren din, sa han, heilt til i går ettermiddag han han ikkje hadde noko cookie frå denne maskin (sidan digitalarkivet hadde presetnert seg med feil namn). No er dette retta og dermed får digitalarkivet atter cookien frå deg og du slepp skriva inn namn m.m.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra jeg tok feil, for jeg innser at det ikke hadde fungert særlig bra. Jeg hadde imidlertid lagt merke til at innsenderinformasjonen som regel huskes når jeg bruker en maskin med fast IP, mens den fort glemmes når jeg bruker en maskin med variabel IP. Av det Jon sier, tror jeg at jeg forstår hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.