Gå til innhold
Arkivverket

[#434] Debattforum og e-post


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

de er blitt flinke å bruka debattforum og ikkje e-post. Det sparer oss for mykje arbeid. Kanskje det også er nyttig å vita at innlegg i debattforum ein og to kjem like raskt fram til oss som e-post. Debattforuma blir sjekka mange gonger for timen.Når det gjeld e-post bør de bruka digitalarkivet@uib.no og ikkje dei personlege adressene til t.d. Anette og meg. Grunnen er enkel; slik post går både til Anette og meg. Dermed er de sikra svar sjøl om ein av oss skulle vera borte. Og me vil også syta for at om me begge skulle vera borte, vil posten automatisk bli sendt til nokon annan.Om system går ned, er det ingen grunn til å send e-post i det heile, sjøl om systemet automatisk ber om at du gjer det. Grunnen er at me sjekkar om systemet er oppe minst like mange gonger som me sjekkar e-posten. Eg trur aldri eg har sett ein e-post om systemproblem som eg ikkje alt har oppdaga.Men elles er me sjølsagt interessert i alle reaksjonar frå brukararane våre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

At "debattforum blir sjekka mange gonger for timen", har vi for lengst oppdaget. Vi har også oppdaget at systemfeil blir ordnet så og si med en gang. Det vi lurer på, er om Jan Oldervoll er et dekknavn for et team på 8 - 10 personer som går på døgnkontinuerlig skift :-))Morgenhilsen fra Knut Bryn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er nok ikkje det. Men eg tilhøyrer dei som ikkje likar fast arbeidstid; som heller arbeider når lysta kjem over meg. Stundom er det ofte, stundom sjeldan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Bryn

Da tror jeg vi må være i slekt. Forskjellen er at når jeg ikke har lyst til å arbeide, så tar jeg heller en tur til Digitalarkivet, mens det er omvendte er tilfellet for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.