Gå til innhold
Arkivverket

[#449] Siste innlegg øvst?


Gjest Bjørn Davidsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Davidsen

Fram til no har siste innlegg kome øvst på lista over innlegg. Men i det siste ser eg - i alle høve her hjå meg - at oppdaterte innlegg ligg ikkje vert flytta opp. Eg går ut frå at alt har ei forklåring. Med takk for alt me har fått i 2000, ynskjer eg god jol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Jeg spurte Jan O. om dette for to dager siden, og fikk dette svaret:Her måtte eg gjera forandringar rett og slett fordi foruma vart så store. Tdlegare sorterte eg heile bunken kvar gong nokon ba om å få sjå lista. Det vart etter kvart for mykje, og eg måtte bruka ein anna måte å gjera det på. I første omgang klarte programmet berre å få ordna etter dato. Men no er også tid kome på plass.Det var blitt ordnet, men nå er det altså blitt uorden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

I formiddag fant jeg to innlegg som lå feilt sortert - i løpet av dagen er begge disse innlegg blitt oppdatert, så det er nok ikke mulig å rekapitulere denne feilsorteringen lenger. Alt ser ut til å være i beste orden. Mvh Britt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.