Gå til innhold
Arkivverket

[#455] Kontaktsiden på Digitalarkivet


Gjest Bjørn Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Pettersen

Hei lurer på en ting.Disse innleggene i debattforumet,hva har skjedd med datoene der.Nå står det jo hulter i bulter.Mitt innleg som jeg svarte på tidligere i dag har nå hvanet på side 2. Jeg ser det er flere som har havnet slik.Før gikk dem jo etter klokkeslett.Hva er årsaken. Godt nyttår.Hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

No ser alt bra ut. Grunnen er truleg enkel: Eg har feira jul i utlendighet. Då har servaren vorte restarta, men ikkje heilt og fullt. Resultatet har vore at servaren har trudd han har vore i USA og ikkje i Norge. Dermed har han trudd datoane har vore amerikanske. Og dermed feilsortert. Men som sagt, alt burde vera i orden no. Og eg skal minna dei som restartar at dei må gjera heile jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Hei igjen.Det er fortsatt ikke bra.Se side 2 på debatforuma der er det litt hulter i bulter fortsatt.Prøvde med oppdateringsknappen på pc`n men det hjlap ikke. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.