Gå til innhold
Arkivverket

[#456] Knapper i debattforumene


Gjest Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Marius Hellerud

Hei! Ser at man ikke lenger kan velge å se alle meldinger i et av forumene, og regner med dette har sammenheng med at forumene var blitt så store. (Jf. andre innlegg). Mitt spørsmål blir da: Hadde det vært mulig å få en siste/første-funksjon? Slik det nå er opplever jeg det tungvint å finne frem til innlegg som ikke har vært brukte på meget lenge. (Iblant ønsker man for eksempel å gå tilbake og titte på gamle ettelrysninger når en selv har funnet frem til "nye" slektninger). Såvidt jeg kan se finnes denne muligheten per dags dato ikke. Synspunkter? Godt Nyttår! Mvh. Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har fortalt i ein anna samanheng at 'alle' kjem attende, men i ei litt anna form enn før. Men de må venta nokre dagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Takk fra meg også.Jeg prøvde det nye formatet for å finne tilbake til # 89 som jeg viste jeg hadde startet, men som jeg ikke husket tittelen på. Det ble noen søk før jeg fant den "beskrivende" tittelen. Min konklusjon blir at "førsteforfatter" bør følge med på 'Alle' evnt. som en del av tittelen dersom det forenkler overføringen.Når den komplette listen nå blir lettere å laste ned bør alle nok en gang oppfordres til å tenke på at gjenfinning via tittelen er lettere jo mer beskrivende den er for innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.