Gå til innhold
Arkivverket

[#480] FEIL i Fredrikshald 1900


Gjest Marius Hellerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Marius Hellerud

Hei! Noe er galt med Fredrikshald-folketellingen for 1900 i dag. Det heter seg at det er feil i hovedløkken eller liknende. Mvh. Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

Nei, det er jo bra (for deg) ;-))) Jeg får altså fortsatt opp følgende feilmelding på skjermen: Ukjent fil. Feil i arkivverket/ft1900/f00119 Hovudløkka Søketid: 0,03 sekund. Det er bare for Halden at systemet oppfører seg slik. (Nå har jeg gått "bakveien" om RHD så det er ingen krise i stuen her, men rart synes jeg nå at det er). Mvh. Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Fungerer iallfall helt bra hos meg også - uansett om jeg søker på fødested Halden/Fredrikshald, eller går direkte inn under Østfold osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald Storaker

Det er i alle fall noe mystisk med Fredrikshald 1900.Når ein på landsomfattande søk skriver inn eit gardsnavn og klikkar ei gong, så får ein opp alle forslaga i venstre spalte som ein skal. Men i høgre spalte dukkar opp overskrifta "1900-telling for 0101 Fredrikshald", - utan å ha noe med saka å gjere. Den forsvinn igjen når ein klikkar videre på den garden ein ønskjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg veit det er noko med landsomfattande søk for Halden. Men fordi det er ein god del arbeid å regenera systemet, lyt det nok vera slik inntil vidare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marius Hellerud

OK! Spiller ikke så stor rolle, men kommer seg jo inn på én eller annen måte allikevel. (Men det VAR faktisk lenken som stod överst på siden for Östfold jeg brukte). MH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.