Gå til innhold
Arkivverket

[#487] Feil i lenken til 1875 registeret.


Gjest Inge Eikeland
 Del

Recommended Posts

Gjest Inge Eikeland

Når jeg klikker på lenken i: "26.01.01 Nytt i Digitalarkivet: Det er lagt ut to registre til protokollene fra folketellingen 1875 for Hordaland og Sogn og Fjordane.ASC" så får jeg frem: "Unhandled Exception: '' is not a valid date and time " Hva kommer dette av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det er ikkje ein feil spesielt til denne basen.Eg skal ikkje sei kvifor feilen oppstår. Men den har me at me no er børja registrera økter. Når du går inn i DA første gongen ein dag (eller har vore borte ei tid), vil du få registrert ei ny økt. det skjer ved at det vert lagt ein variabel på servaren som er din, og der det står når du logga på. neste gong du ber om ei side les servaren ditt startpunkt og regknar ut kor lenge du har vore pålogga. Det står nede på sida. Dermed kan me finna ut kor mange brukarøkter me har kvar dag (knappe 4000).Eg har no gjort ei forandring som gjer at sjansane for feil er mindre. Skulle det likevel oppstå feil, er det berre ein ting som hjelper: avslutta nettlesaren og børja på nytt. Eg er svært interessert i om dette er ein situasjon som oppstår ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.