Gå til innhold
Arkivverket

[#500] beklager maset...


Gjest tom askeroi
 Del

Recommended Posts

Gjest tom askeroi

og innlegg av nytt tema, men blyantene på de to foregående virker ikke. Men la nå ikke dette ødelegge dagen din. Det er sikkert jeg som ikke restarter helt fra starten av - vanskelig å slå av hele anlegget her på jobben hvor en sniker seg til en ulovlig titt i en pause... Ha en fin dag! mvh tom askeroi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom askeroi

Men når jeg først er igang: Mange ganger har jeg ønsket meg en "angre" knapp - en mulighet for å slette ditt eget innlegg eller ditt eget tema dersom ingen andre har rukket å svare... Det hadde vært deilig... tom askeroi Nå lover jeg å gi meg (for denne gang...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dei virkar ikkje fordi du har lagt inn kode som øydelegg systemet. Du har starta på å laga ei lenke, men ikkje avslutta ho. Eg burde sjølsagt ha skrive kode for å hindra nokon i å gjera slikt det, men har ikkje rukke på det. Det eg no har gjort er å fjerna begge temaa. Når det gjeld det opphavelege spørsmålet ditt, kvifor utlisting stogga, har eg ikkje anna å sei at deg går fint i alle nettlesarar eg har til rådvelde. Kan det tenkjast at du har lite minne til rådvelde; enten fordi det er lite, eller fordi du har svært amnge og tunge program oppe samstundes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom askeroi

Jeg antar du har rett vedr store og tunge program her hos meg. Men for sikkerhets skyld: jeg mente ikke å sende noen ufullført lenke - jeg prøvde bare å sende deg en feilmelding... Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.