Gå til innhold
Arkivverket

[#514] FT 1701 - feil ved bruk av "Neste"


Gjest Knut Bryn
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Bryn

Jeg vil bare melde fra om en feil som gjelder manntallet for 1701, - i alle fall den for Nordre Bergenhus. Når man skal bla i databasen og bruker linken "Neste" hopper programmet over 4 personer. Hvis jeg f.eks. finner fram min TTTTToldefar Olle Polsen, så vises løpenummer 14500-14509 på skjermen. Et klikk på "Neste" skulle vise løpenummer 14510-14519, men neste liste begynner på 14514.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg er klar over feilen. Klikkar du Førre vil du få sjå dei manglande. Eg eld på med ein ny versjon av programmet. Der skal feilen vera retta, om ikkje før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest per helge seglsten

Jeg tror den gjelder flere kilder enn 1701-mantallet. Kanskje alle? Har selv merket det i kirkebøker. De manglende kan imidlertid avsløres ved å klikke på ikonet for utskriftsvennlig format.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Den er alt retta. Men dette er eit litt trikki punkt, og den kan tenkjast at det går galt ein annan stad. Meld attende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.