Gå til innhold
Arkivverket

[#522] Stogg


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

For første gang hadde me i dag eit alvorleg stogg i DA; eit som ikkje let seg retta opp med å restarta systemet. Eg fekk ein jobb å gjera på servaren. Og på veg til kontoret gjekk eg meg sjølsagt også bensintørr. Dermed tok det nokre timar før me var oppe og gjekk. Men no ser du at alt fungerar. Men eg nytta også høvet til å installer ny versjon av webservaren. Men eg går ut frå at han går greitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det gjer han ikkje. Du har sikkert sett meldinga "500 Unable to create cgi content file". Når den kjem er det ingen som kjem inn i databasane før systemet er blitt restarta. Før skkjedde det 1-2 gonger i veka; no skjer det 3-4 gonger om dagen. Eg kan sjølsagt ikkje sitja her og passa på heile døgeret, og starta når det trengst. Difor har eg fått på plass eit lite program som finn ut at ting ikkje virkar og prøver å restarta web-servaren. Den virkar storet sett, men sviktar av og til. Og då kan det ta litt tid før me er oppe igjen.Det amerikanske firmaet som har levert webservaren (webservaren er eit programmet som ligg framom programmet som analyserer dataene, og som sender resultatet til deg) arbeider med å retta feilen. Eg vil gje dei litt tid. Om dei ikkje får det til lyt me prøva gå attende til den gamale versjonen. Men det treng ikkje vera heilt uproblematisk, så eg vil helst sleppa.Det er hielet unødvendig å senda e-post om stopp; eg oppdager det før eg har lese e-posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Knut Andreassen

Folketellingene. Det har i lengere tid vært umulig for meg å få kontakt med folketellingene i DA. Jeg får kun beskjeden "Loading images". Hvor kan problemet ligge? Er det noen andre som opplever dette? MVH Knut Andreassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Til Jan Oldervold.Jeg observerte også denne serversvikten idag, men sier ingen ting, fordi jeg regner med at det er hundrevis av andre som sender mail til Digitalarkivet.Det vi alle bør gjøre, er å ønske den alltid tilstedeværende Jan Oldervold en god påskeferie og noen dager fri fra serveren.GOD PÅSKEHilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg har hatt ei veke påskeferie, på Røros. Ha sjekka loggen og finn ingen problem. For meg ser det ut som om alt gjekk fint 7. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.