Gå til innhold
Arkivverket

[#529] Mikrofilm


Gjest Inger Carlson
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Carlson

Er det mulig å kjøpe mikrofilm for Hole prestegjeld som inneholder fødte 1856. Mulig at jeg henvender meg på feil sted i Dis, men jeg vil gjerne ha tilbakemeldig på dette. Jeg leter etter farens navn til Erik Olaus Karls. f. 1856. Har funnet dette kortet på Riksarkivet, men det var uleselig. Jeg tror nå i ettertid at jeg laget et fingeravtrykk på kortet da jeg skulle kopiere det. Man lærer så lenge man lever.Man skal selvfølgelig ikke ta på filmen med svette fingre. Hilsen Inger C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Britt Frank

Dette er ikke DIS, og mikrofilm får du kun kjøpe på Riksarkivet. Etterlysning om Erik O.K. bør du legge inn i forum 3, da har du større sjanse for å få hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Carlson

Takk for opplysningen ang. kjøp av mikrofilm. Beklager DIS-bommen, Jeg er nok litt trett. Ang. Erik O. K. har jeg lagt dette ut på forum 3. GOD NATT, og GOD HELG TIL ALLE. Hilsen I.C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.