Gå til innhold
Arkivverket

[#537] Norwegians in Wisconsin 1880


Gjest Kari Larsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kari Larsen

Den 11.4 var jeg inne og søkte på John Johnsen og fikk 18 tilslag (det er mulig jeg søkte på alder også). Etter å ha sett på de første 10, trykket jeg Neste og fikk følgende feilmelding:Feil i arkivverket/us/wisc1880 BuildMatrixJeg har to filer som viser bildet før jeg trykket Neste og bildet med feilmeldingen, hvis det er av interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg trur knapt det er ein feil hos oss. Men derom du v entar for lenge med å trykkja neste, vil du risikera ein slik situasjon. Kor lenge 'kor lenge' er, er av hengig av trafikken og ein del andre ting. Det kan vera alt frå 5 minuttar til fem timar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 år senere...
Gjest Anette Skogseth Clausen

Feltnavn er korrigert.Pga andre årsaker, måtte databasen legges ut på nytt og den har nå fått nytt filnavn og er blant de Siste 100. Det betyr ikke at det er kommet ny informasjon i den.Den gamle databasen er tatt bort, selvom lenken i innlegget til Jan Peter Wiborg virker enn så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.