Gå til innhold
Arkivverket

[#602] Ulikt resultat med ulik prosedyre?


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Eg har streva litt med ein Anders Andersson frå Stryn siste dagane. For å finne dei mogelege alternativa, har eg søkt på døypte i Innvik (DP).Kriteria mine er desse: Namn - Anders, farsnamn - Anders, fødselsår - f.o.m.1801 t.o.m. 1805.Så viser det seg at dersom eg søkjer med namn fyrst, deretter farsnamn og plukkar ut dei 5 interessante åra ved valet "alle", får eg opp 6 kandidatar. Det same får eg om eg byter om dei to siste søka, og om eg vel år fyrst og deretter søkjer på namn - far, eller omvendt.Søkjer eg derimot på far fyrst, og deretter år/namn eller omvendt, får eg opp berre 3 av dei!Eg har prøvd det fleire gonger med same resultat, og kan ikkje heilt forstå kvifor. Forklaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det skal være likt resultat uavhengig av prosedyrer. Dette overlater jeg til Jan Oldervoll å se nærmere på, men akkurat nå er han på reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Aase R.Sæther

Eg tillet meg å rykkje dette innlegget opp - eg har prøvd same prosedyrane i dag og, og får same resultat: ved å velje farsnamn fyrst, får eg berre opp tre av dei seks eg får om eg brukar namn eller årstal fyrst. Korleis kan dette forklarast?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg veit ikkje. Eg skal sjå på det, men det kan ikkje verta ndett no. Semestoppstartperioden gjev ikkje mykje tid til overs. Men det kjem seg om 14 dagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Jan Oldervoll

Beklager at eg gløymde spørsmålet ditt. Men no har eg sett på det. Grunnen er enkle. Når du sækjer på Aanders i farsnamn får du opp ei heil lang rekkje av namn. Når du så marker alle blir det rett og slett for mange verdiar å overføra frå nettlesaren til servaren vår. Dermed får han bere med seg ein del av vala dine. Legg merke til at det er fedre med patronym langt oppe i alfabetet som manglar (Anders Mathisen, Anders Rasmussen Øvreberg, Anders Torgersen) medan Anders Absalonsen, Anders Andersen og Anders Fosnes er komne med.I utgangspunktet er det ikkje noko eg kan gjera med dette, men eg skal sjå om eg kan lura systemet på ein eller annan måte. Elles må eg klara laga ei utvaring når dette skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Gjeld dette alle kjelder? Og alle val av søkjekriterium? I så fall har vi eit forholdsvis stort problem her. Eg håpar du kan få til ei løysing på det - ei åtvaring vil sjølvsagt vere til hjelp, men er vel berre det nest beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.