Gå til innhold
Arkivverket

[#617] Folketelling 1900 Vega


Gjest Kjell Gunnar Mortensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Gunnar Mortensen

Hver gang jeg prøver å komme inn på folketelling fra Vega 1900 får jeg følgende melding:Digitalarkivet: 1900-telling for 1815 Vega. [11200/1] Feil i arkivverket/ft1900/f01815 ReadSubset Søketid: 0,07 sekund.Har jeg gjort noe galt, eller er det noe galt med arkivet? Kjell G.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sven A. Kolstad

Har samme problem. Har prøvd over en periode nå. Har min farslekt der i fra, så det er ikke gøy når du bare får opp den samme meldinga hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Den siste kunne kanskje Sven A. Kolstad spart seg. Problemet vart reist onsdag. Det kan godt henda han synest det er lenge å venta til søndag på svar. Men før me kunne svar måtte me prøva finna ut kva problemet var. Normalt gjer me det same dagen me vert klar over problemet. Men me har ikkje det minste dårleg samvit om det ein og annan gongen går nokre dagar ekstra og at jobben vert gjort på ein søndag. Hadde det vore eit problem som galdt heile systemet vårt hadde me også prøvt retta det med det same. Men sidan dette er ein feil som har vore der i eit halvt år utan at nokon har meldt frå, ser me ingen grun til å reisa på kontoret i dag for å retta feilen. Men den skal bli retta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det kan godt henda at eg tek feil, og at Svein A Kolstad sitt innlegg ikkje er ironisk meint, og i så fall ber eg audmjukt om orsaking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sven A. Kolstad

Det var ikke noe ironi i mitt andre innlegg. Jeg ble veldig positivt overrasket over at svaret kom så fort. Skrev innlegget søndagmorgen, da jeg kom hjem utpå dagen så var svaret kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Til Svein,Eg såg i same sekund eg hadde sendt det første innlegget mitt at eg tok blodig feil. Men så var eg heime, mangla kode for å sletta innlegg i debatten og måtte dermed krypa til korset med det same. Av og til går det for fort. Difor igjen, Svein, orsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.