Gå til innhold
Arkivverket

[#644] Ny teneste: plukkliste.


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Du kan no laga deg ei plukkliste, der du kan leggja inn funne personar du er interessert i.For å kunna gjera det, må du først oppretta ein konto hos oss. På framsida finn du ei ny lenke, Innlogging. Trykk på den og du finn ei ny lenke for å oppretta ein konto. Seinare kan du berre fylla inn brukarnamn og passord.På alle sider finn du deretter ei lenke Plukk. Trykkjer du den den får du fram første personen på sida (evt. den personen du har funne). Du kan bla med Førrre og Neste for å finna nett den du vil ha lista di. Så trykkjer du knappen Legg i plukklista.Når du er logga inn vil du både på framsida og på plukk-sida finn lenka Vis plukkalista di. Trykkjer du den vil du få opp ei liste over postar du har lagt i lista, med lenke til databasen. Dermed kan du til ei kvar tid venda attende til tidlegare personar.Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eit tillegg:Ein fordel med å bruka vår plukkliste samanlikna med å bruka eigne bokmerke er at om me skulle koma til å forandre adresse, vil me koma til å oppdatera plukklistene automatisk. På den måten vil du ikkje risikera å 'tapa' personar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg har prøvd denne plukklista en del idag. Den virker bra når man søker på navn. Men det finnes ingen mulighet for å lagre gårdsnavnet. La oss si jeg søker på Kuraas i Røros i 1801. Om jeg ønsker å lagre gårdsnavnet, finnes det ingen mulighet for det. På den nevnte gård i 1801 er ett navn i uthevet trykk: Lorentz Olsen (er dette uthevet fordi jeg har søkt på navnet en eller annen gang? Har ofte lurt på det). Når jeg skal gå tilbake, står det på min plukkliste Lorentz Olsen og alle opplysninger angående ham som jeg har krysset av for unntatt gårdsnavnet, som var det jeg først og fremst ville lagre. (Dette er et tenkt tilfelle).Mvh Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Går det an å be om en nærmere forklaring på hva denne nye tjenesten - plukklista - er/gjør/brukes til? Det ser av ovenstående innlegg ut til å være noe nyttig og bra, men dessverre går det hele meg hus forbi. Har forsøkt å følge de gitte instruksjoner vedr. registrering etc., men hva så?Nysgjerrig hilsen Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Jeg takker for svaret, men er dessverre fortsatt i villrede, både om hvordan denne plukklista brukes/virker og hvor de personene jeg skal få det lettere å vende tilbake til, finnes. Det aner meg at jeg må virke sørgelig utafor med mine spørsmål, men det får heller våge seg. Nå er jeg bare blitt enda mer oppsatt på å få tak i hva denne plukklista kan gjøre for meg. Jeg har forsøkt å følge de gitte instrukser/valg, men forstår fortsatt ikke hvordan dette er ment å skulle fungere. Jeg må visst ha dette " inn med teskjeer", som vi sier på mine kanter av landet. Er det noen som orker?Mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Hei. Du må logge deg på den første gang - finne et passende brukernavn og passord. Neste gang du er inne på DA, og tror du får bruk for plukklista, må du først av alt logge deg inn på forsida av DA, der det står innlogging. Etter innlogging vil ditt brukernavn stå der pluss "Vis plukklista di". Hvis du deretter søker en bestemt person, og finner noe av interesse, klikker du på "Plukk" (som står på alle sidene, hvis du er logget inn.) Da vil du få opp et vindu hvor kan velge hvilke opplysninger du vil ha med(unntatt gårdsnavn). Dette lagres da i plukklista og kan slettes når det passer deg. Lykke til! Astrid Ryen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg har alt hatt mykje glede av metoden, og kan prøve å gje deg eit par teskeier, kanskje? Eg har fyrst oppretta ein "konto" med å logge meg på med eit brukarnamn og eit passord som eg har dikta heilt sjølv.. via lenka på startsida.Eg arbeider mykje med å lokalisere folk frå Gloppen i ymse kjelder, og hadde nettopp oppe folketellinga 1900. Eg hadde søkt på fødestad Gloppen i landsomfattande søk, og fekk opp svært mange, t.d. 18 i Kristiania. Desse 18 ville eg gjerne finne identiteten til, og då var det veldig kjekt å kunne lagre dei i plukklista for å kunne gå raskt tilbake til dei seinare. Eg valde då fyrste personen, og fekk fram lista over husholdninga som han budde i. Så trykte eg på "plukk", og fekk fram opplysningane om han (eg kunne velje om eg ville utelate noko av dei, men eg vil ha med alt, så eg trykte "lagre" (eller kva det no var som sto der). Han var då komen i plukklista mi, og eg kan ta han raskt att seinare i kveld når husarbeid og denslags er gjort.Hjelpte dette? Viss ikkje, så sei kvar du dett av! Og dersom no ein eller annan har gjett deg svar alt medan eg skreiv dette, så er vel 2 svar betre enn ingen!Takk til DA for ei flott teneste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg kan kanskje leggja til at me har tenkt å utvida denne tenesta, og at me difor kan koma til å venta til det er gjort med å laga bruksanvisning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Mathisen

Det er tid for å takke for tålmodig hjelp fra flere kanter. Jeg har nå faktisk sett hva dette er og også fått det til å virke - undere over alle undere! Riktignok fikk jeg problemer med passordet, som jeg må ha skrevet "galt" første gangen, for senere reagerte "systemet" med "Feil passord". Og så tok det dessverre litt tid før jeg fant ordet "Plukk".Kanskje burde man tenke på å beskrive slike detaljer ganske nøyaktig ("med teskje") i den bebudede bruksanvisning? Noen av oss godt voksne slektsgranskere er slett ikke oppvokst med data, som kjent. Men igjen, takk for hjelpen!Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Me innser at dette med brukarnamn og passord er noko herk; eg har ofte problem sjølv. Difor har me også prøvt å unngå det i DA. Men denne tenesta kan me rett og slett ikkje klara tilby utan brukarnamn. Grunnen er at ein del folk brukar forsekjllige maskiner, og ein del maskiner vert brukte av fleire. Då er det berre brukarnamn som kan klara identifisera rett brukar. Men me vurderer å ha ei teneste der folk i alle jøve kan få tilsendt passordet dei har gløymt, automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.