Gå til innhold
Arkivverket

[#646] Overføring avbrutt


Gjest Kristian Fjeldsgård
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristian Fjeldsgård

I den senere tida har jeg hatt problemer med å komme inn på debattsidene.Når jeg klikker meg inn på en av debattsidene blir nedlastingen stående og blinke, og det kommer opp beskjed om overføringen er avbrutt.Dette har foreløpig bare skjedd med Digitalarkivet, men jeg bruker ny Browser (Opera 5.12) og har ny internettleverandør,Chello, så jeg er i tvil om hvor problemet ligger.Jeg klarer å omgå problemet ved å skifte mellom de forskjellige fora og gå inn på innlegg, men i lengden er det iriterende.Lurer på om andre har det samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Overføring avbrutt beyr at du er gått ut på tid hos oss. Frå servaren vår er ferdig med å laga sida du skal ha attende ventar han i 100 sekund på å overføra sida til deg. Nettlesaren din (opera 5.12) er ikkje problmet; eg brukar han sjøl. Eg vil tru problemet ditt er Chello.At du berre har problm med Digitalarkivet betyr truleg at Chello har for dårleg kapasitet over mot Uninett, som er nettet alle universiteta og høgskulane heng på.Eg er svært interessert i å vita om andre har same problemet. Oppgje då kven som syter for Internett-sambandet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein Henriksen

Har brukt Opera (4.0 og 5.0) i et par års tid uten noen som helst problemer. Men etter oppgr. til 5.02 har jeg fått akkurat samme problemet; før siden er ferdig tegnet på skjermen får jeg melding om brudd. Min teleleverandør er Tele2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.