Gå til innhold
Arkivverket

[#648] Innlogging


Gjest Bjørn Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Pettersen

Hei på førstesiden over de forskjellige tellingene står det innlogging.Hva er dette med brukerkonto,noe for dere som administrerer denne siden eller ????. Hilsen Bjørn Pettersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Det er innlogging for alle brukere som vil melde fra om feilregistrering i databasene våre. Du kan lese mer om det hvis du ser på tema 636 ("Tilbakemelding om feil") i dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Pettersen

Ja det er ikke greit når det er Fredag.Oppdaget lenger ned i forumet at det var en ny tjeneste.Dette skal prøves.Beklager at jeg ikke er våken. Hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Jeg var litt for rask da jeg svarte deg, beklager. Innloggingen er for at en skal kunne lage sine egne lister over personer en finner i databasene. På den måten kan du samle kirkebokinnførelser om en person fra flere forskjellige databaser. Eller du kan bruke listen som en måte å sette bokmerke i databasene på, bare for å nevne noen muligheter. Det skal også komme mer forklarende tekst til denne tjenesten på framsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.