Gå til innhold
Arkivverket

[#653] Søk i adresse, Bergen


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Eg søkjer ofte i kyrkjebøkene i Bergen, og saknar å kunne søkje i adressefeltet. Så vidt eg kan sjå, går det ikkje. Eg brukar dermed "alle", men det tek svært lang tid, og er derfor sikkert lite populært. Er det noko eg har oversett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg var visst for snar å melde problemet, for eg ser at det slett ikkje er alle kyrkjebøkene som har det; akkurat no finn eg ærleg talt ikkje noko som ikkje fungerer --!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Vel, ikkje heilt.. Døme: Gravlagde 1816-1880, søk på Bustad børjar på 10 - ingen funne, søk på Bustad inneheld 10, får fram mange. Døypte 1815-1894, søk på Bopel børjar på 24 - ingen funne, søkpå Bopel inneheld 24, får fram mange. Kvifor fungerer ikkje "børjar på" her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

I tidligere diskusjon mener jeg svaret ble at 'børjar på' ikke virker i noe tallfelt og dette bekreftes i et par tilfeldige tester inkl FT 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.