Gå til innhold
Arkivverket

[#666] Døde i hele landet


Gjest May Karin Henriksen
 Del

Recommended Posts

Gjest May Karin Henriksen

Jeg finner ikke det området jeg søker etter. I mitt tilfelle Vestfold-Larvik. Er det en teknisk svikt? Hilsen May Karin Henriksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bente Kopperdal

Det er 2963 personar som er ført under Larvik sorenskriverembete. Søk på embete "børjar på" Larvik så finn du dei. Ved å velgja "alle" får du lista opp alle områda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest May Karin Henriksen

Takk for hjelpen,jeg kom fram.det mangler noen år der 1990-91-92-93.Hva med de som står i parentes,(1947-1999)? Der trenger jeg data. M.K.H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Om du ser på dokumentasjonen, som du finn lenke til på kvar side når du er inne i materialet, finn du forklaringa til at det berre finst eit fåtal registreringar før 1995. Overskrifta til databasen burde av den grunn ha vore 1995-2000 (1947-2000). Eg skal retta det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Ser du har gjort det, men du bør vel då òg rette namnet i lenka under Kyrkjebøker/Gravlagde/Heile landet. Ha framleis ei god jol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Du har så rett. Eg blandar meg borti Anette og Bente sitt gebet, og då blir det sjølsagt ikkje slik det skulle vera. Ei god jul tid deg og, Bjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.