Gå til innhold
Arkivverket

[#670] Innlogging


Gjest Arne O Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne O Rasmussen

Jeg ser at der er kommet en lenke for innlogging. Blir det generell innlogging på DA i fremtiden, eller er det av andre grunner ?Jeg ønsker dere for øvrig et Godt Nytt År og takker for det gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Innlogging er berre for dei som ønskjer melda inn feil. For statisitikken sin del kunne me nok ønskja oss innlogging for alle. Men av eiga erfaringa veit eg at det er altfor brysamt for brukarane, som då vil me nok ikkje koma til å gjera. Det som er tenkjeleg er at me kjem til å tilby spesielt ressurskrevjande tenester berre til innlogga brukarar. Men det er ikkje planar om dette i den næraste framtid. Så den vanlege DA-brukaren vil framleis få like lett tilgang også i 2002.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Innlogging er også ein føresetnad for å kunne nytte "plukk"-funksjonen. Og der har eg eit ynskje: Kan innlogginga skje når som helst i besøket på digitalarkivet? Eg går nemnleg inn på DA mange gonger for dag, og tek ikkje bryet med å logge meg inn kvar gong. Dersom eg då finn noko eg skulle sett på plukklista mi, må eg ut att til hovudsida, logge meg inn, og leite opp att det eg hadde for å få lagt det til lista. Kan det vere mogeleg å unngå det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R.Sæther

Eg er mållaus. Ein rekk knapt å ynskje seg noko før De har etterkome ynskjet. Dette var verkeleg ei stor forbetring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
Gjest Morten J. Rasch

Et lite spørsmål nå på tampen av året: Da det er en stund siden jeg har hatt behov for å benytte plukklisteordningen(forøvrig veldig nyttig ordning), fikk jeg en overraskelse da jeg skulle se på plukklisten min nå i desember. DEN VAR TOM?????? Har jeg i løpet av året gått glipp av noe ny informasjon om evnt. sletting/endring av bruk, eller er det skjedd en glipp noe sted?En stor takk til dere borte i Bergen for det fine arbeid dere utfører angående DA. En riktig god jul!!Beste hilsner Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Dette har jeg ikke oppdaget før, jammen er det bra! Jeg har drevet på med å 'copy and paste' hver gang jeg har funnet noe. Dette skal man bruke mere, om ikke nå før jul så ihvertfall etter.En stor takk til alle på DA også fra meg her i Frankrike for all hjelp jeg har fått av dere og en riktig God Jul til dere alle. Min jul skal selvsagt feires i Norge-:)mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Morten J. Rasch

Hei på dere der borte i DA i Bergen.I deres travle førjulshverdag, har dere et svar på spørsmålet mitt angående innlegget av den 11.12.02 under tema innlogging. Forøvrig gjelder samme ønske for julen som nevnt i innlegget. Beste hilsner Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Når du legg eit nytt spørsmål inne i eit gamalt tema kan det av og til gå galt. Eg har ikkje tid å sjå på kva som har skjedd nett no, men skal koma attende til det så snart eg kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.