Gå til innhold
Arkivverket

[#672] Lange debatter


Gjest Arne Olav Egner
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne Olav Egner

Netscape 6 tillater meg ikke å komme til bunn, dvs å lese de siste innleggene i "soga" om Harald Luva´s etlinger. Med Explorer går det greit. Jeg vet ikke om dette forholdet er knyttet til system eller er egenartet for min iMac. Men hovedpoenget er at jeg neppe er alene om å gå inn for å lese bare de siste innleggene. Ved svar på e-mail i jobbsammenheng er jeg vant med å legge siste innlegg øverst. Litt problematisk kan det bli dersom du kommer inn ved 3dje eller 5te ledd i kjeden. Men mitt spørsmål er om det kanskje kunne være praktisk å sette nummer på innleggene i hver debatt og å legge systemet slik at man ikke behøver å gå helt til bunnen av en rekke med mer enn 50 innlegg man har lest før en kommer til de siste godbitene? Problematisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Ikkje problematisk, men upraktisk. Og eg synest problemet du har med Netscape verkar rart. Eg prøvde nett same debatten på ein eldgamal PC med lite minne. Det gjekk fint. Mi erfaring er at debattar hos oss vert overført raskt, utan problem.For den som berre skal lesa slutten kan det vera bra å snu innlegga. Men om du vil lesa meir enn eit par innlegg er det plagsomt. Og mi erfaring er at sjøl på gamale treskeverk kostar det ingenting å dra sidestolpen ned til slutten.Men eg er sjølsagt interessert i å høyra kva andre meiner. Det er sjølsagt tenkjeleg at eg let meg overbevisa om at eg tek feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Eg var inne på den debatten tidlegare i dag via vanleg modem og IE. Det gjekk heilt fint. Overføringa gjekk utan opphald. Det same gjorde det no med både Netscape 4.04 og IE 5.00 via ISDN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Hei. Jeg prøver både Netscape og Explorer på min Mac, men har ingen probløemer. Og det gjelder enten jeg kjører bredbånd eller modem. Som det sies går det uten problem "å dra sidestolpen ned til slutten". Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.