Gå til innhold
Arkivverket

[#677] Tal tema i 3. forum


Gjest Aase R.Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R.Sæther

Folk er aktive for tida! Kunne det la seg gjere å ha fleire tema på 1. side? Eg må berre innrømme at det er eit bal å bla til neste gruppe - og dersom eg då hadde vore innom 3. forum ein gong i døgnet ville det vere innlegg som hadde gått meg hus forbi -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg ser poeng. men dette er eit program som vert brukt i mange samanhengar. Og i dei fleste (alle bortsett frå nemnde forum), høver det bra. Ogs sidan lista i alle høve vil fylla meir enn ei side, må du i alle høve trykkja sidestolpen for å sjå meir. Så eg trur det kjem til å bli som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom askeroi

En ting er at det en må bla seg fra side til side i 3. forumet. Det synes jeg det er godt å leve med, framfor det kaos som vil herske dersom du delte forumet opp i fler. Dels fordi endel åpenbart ikke leser definisjonen (jfr alle de feilplasserte innleggene i 1. og 2. forum) men selv for den som vil plassere innlegget riktig kommer man da stadig i konfliktsituasjoner a la hører innlegg om den danske adelsslekten Friis under forum "Danmark/utlandet" eller under "Adelsslekter" osv.Dessuten vil noen debatter endre innhold ved nye oppdagelser/nye innlegg, jfr herværende herlige adspredelse "Harald Hårfagre som ane".Så STÅ PÅ som du gjør, Jan. Vi brukere får orke å bla oss tilbake "til forrige besøk"!Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom askeroi

Snakk om "å drite på draget". Det var nå en skulle hatt den "angre-knappen" som jeg ønsket meg for en tid tilbake.Det norske språk er jammen vanskelig, først NÅ forstår jeg at Aase ønsker flere emner pr side i 3. forumet - ikke en oppdeling av det.Det er selvfølgelig et ønske vi kan enes om - selv om det altså ikke var teknisk mulig.Jeg beklager sterkt det forrige innlegget. Men når man ikke forstår norsk så får jeg jo bare ha det så godt!På den annen side var det en annen her for ikke lenge siden som ønsket slik oppdeling, så innlegget mitt kan jo leses som et feilplassert svar på det...Beklager nok en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det somgår an å gjera er å la folk sjølvew bestemma kor mange innlegg dei vil sjå. Det vil ta meg ein time eller to å innføra eit slikt val. Men det blir ikkje dei første dagane. Nett no er det andre saker som har prioritet; det er semesteroppstart hos oss no, med 12-15 timars arbeidsdagar som det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.