Gå til innhold
Arkivverket

[#693] Länkar i brukarforum


Gjest Olle Elm
 Del

Recommended Posts

Gjest Olle Elm

Hej, Har sökt under hjälp i Brukarforum för att tillägna mig kunskapen att skapa länkar, något som vissa av deltagarna klarar och som ofta underlättar diskussionerna. Är van vid den typ av kommandon som används i Anbytarforum, vilket jag nu prövar här: \link{http://genealogi.aland.net/discus,Anbytarforum}. så får jag se vad som händer .... Med vänlig hälsning från Svenska västkusten i snöglopp/regn och frisk vind, Olle Elm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eksperimetnering med lenker er ikkje særskilt lurt. Derimot er det aldri noko problem å leggja inn ei Internett-adresse. Så får heller brukaren klippa og lima adressa inn i adressefeltet sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olle Elm

Hej Jan Oldervoll, Tack för Ditt svar. Är inte riktigt säker på att jag förstår ... det där med "ikkje særskilt lurt". Menar Du vidare att om jag klipper och limmar in en adress/länk så kommer den att framträda som en klickbar länk? Mvh, Olle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Å laga ei klikkbar lenke vil sei å leggja inn html-kodar i teksten. Om ein ikkje veit korleis ein skal gjera det går det fort feil. Å leggja inn ei adresse gjer ikkje at ho blir klikkbar, men lesaren kan lett klippa adressa inn i adressefeltet sitt og sjå kva side du har tenkt å visa. Om eg har tenkt å visa fram heimesida til digitalarkivet, kan eg skriva kortadressa digitalarkivet.uib.no eller full adresse http://digitalarkivet.uib.no. Ikkje klikkbar, som du ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.