Gå til innhold
Arkivverket

[#702] Nytt debattsystem


Gjest Jan Oldervoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Oldervoll

Eg har laga nytt debattsystemet. Viktigaste grunnen til det er internt; det gamle var for tungt å administrera. Men det er også komen ein del forandringar for den vanlege brukar; Teknisk forum og kjeldeforum er slått saman. Du har større val i antall tema du kan sjå om gangen. Du kan merka innlegg t.d. med Vest-Agder og lesaren kan då få opp innlegg som berre gjeld Vest-Agder. Du kan søka på tittel og namnet på den som har oppretta eit tema. Det er lettare å veksla mellom fora. Om du vil kan du prøva. Ver merksam på at systgemet ikkje er teke i bruk. Dermed vil dei innlegg du skriv ikkje bli tatt vare på. Dei går i bossen (eller søpla som det visstnok heiter, andre stader) når me tek det i bruk om nokre dagar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom askeroi

Fiffig. Søk på tittel går greit. Og hvis jeg skriver "Askerøi" (uten gåseøyne) så får jeg opp alle debatter jeg har startet. Ser bra ut.Men hvis jeg prøver å endre en av de to andre boksene/rullegardinene så får jeg grå firkant som sier noe sånt som at "an error has occured in the script of this page" eller noe sånt og "do you wish to continue?" Ved svar "No" går det videre som om ingenting har hendt. Er det min gamle explorer-versjon her på jobben som spiller meg et puss - eller er det noe annet som er gæærnt?Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom askeroi

Jeg prøvde dessuten å legge inn et innlegg i en gammel debatt. Det virket fint - jeg fikk til og med en mulighet til å ombestemme meg vedr. ordlyd/staving. Fint.Men savner at innlegget ikke la seg "først" (som det mest aktuelle) etterpå. Det var jo det som var det geniale med det gamle systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom askeroi

Men nytt tema la seg først. Eneste "klage" var etter rettemuligheten sto det om å legge på plass "innlegget" og ikke "temaet" - og det er jo ikke så veldig farlig...Vi står på, Jan!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Bra, Tom. Eg skal retta teksten, i kveld. Eg trur nok det er lesaren din som er problemet. Eg har prøvt med nye og halvgamel versjonar av 'alle' tre nettlesarane, og det går fint. Men kontroller at både cookies og javascript er slått på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

På ein rimeleg ny Explorer føregår det slik:Då går opp i Verktøy, vel Alternativer for internett, der Sikkerhet, marker Sikkerhet og trykkjer på Egendefinerte nivå. Vel halveis nede på lista du då får kjem du til Informasjonskapsler (cokies). Der vel du aktiver på begge. Det same gjeld den siste gruppa; skript.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tom askeroi

Kan det være det dette som hos meg heter view, internet options, security, custom, og nederst på lista Scripting of java applets (merket enable) og active scripting (merket enable)????Det er ikke alltid sååå lett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Dette virket veldig bra! Antall innlegg vist og søking virker helt fint.Jeg prøvde å legge til et nytt 'Innlegg' i et eksisterende 'Tema'. Jeg får da forrige innlegg i Bold over innleggingsfeltet. Det samme innlegget står også i Bold under feltet, mens andre tidligere innlegg ikke vises.Når jeg skriver dette heter knappen under 'Legg på plass innlegget'. I den nye '... tema'.Jeg prøvde også å rette innlegget. Da fikk jeg 'Finner ikke siden' da jeg prøvde å legge inn det korrigerte innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Prøvde nettopp å definere et nytt Tema. Ved innlegging fikk jeg beskjed om at siden ikke eksisterte. Temaet ble likevel lagt inn (2 ganger da jeg prøvde på nytt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Thorud

Få en javaskript feil når jeg velger fylke i brukerforumVar et eller annet med undefined/finner ikke (e.l.) "_self"i linjen var URL = document.veltema.emne.options[document.veltema.emne.selectedIndex].value; location.href=URL; location.target=_selfBruker IE 5.5mvh Geir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Liste opp innlegg fra et fylke virket visst som det skulle, men det var ikke intuitivt at man ikke skulle trykke på "søk"-knappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tor Andersen

Dette virker hos meg med Vestfold som Kjetil har brukt. De andre er vel stort sett ikke tatt i bruk. Kjører IE 5.5; SP1; Q299618 dvs ~ 6.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Det med sida som ikkje eksisterte er interssant. Det er eit forsøk på å hindra at folk får leggja inn den same sida fleire gonger. Men om det finst for mange lesarar som ikkje handterer teknikken, får eg tenkja ut ein annan måte.Eg er svært glad for alle tilbakemeldingar om ting som ikkje fungerer. Det er nemleg slik at alt fungerer som det skal hos meg; med dei operativsystem og lesarar eg har til rådvelde. men det er ingen garanti.Så kan det sjølsagt spørja, kvofor gjera ting så komplisert? Sett frå mitt synespunkt er det ofte slik at det kompliserte er det enkle, og å laga løysingar som absolutt alle lesarar klarer er komplisert. Så må ein finna eit kompromiss mellom funksjonalitet og arbeid for meg. Det hjelper de alle til med. Takk skal de ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Davidsen

Dette var flott! Men eg var inne på vis og fann noko "rusk". Etter at eg fekk opp 1-20, valde eg 'neste 50'. Då fekk eg 21-70 som er rett. Men gjekk eg så inn og valde 'førre 20', fekk eg 1-50. Dette skjedde berre i dette tilfellet, ikkje ved andre val av dei få eg gjorde; då skjedde berre det som skulle skje.Elles ser det ut til at du kjem til å kopiera dei 'gamle' innlegga over i det nye systemet når du tek det i bruk, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Dei gamale innlegg kjem med. Eg skal sjå på neste/førre.Elles er søkesystem blirr forbetra utover kvelden. Du kan no skriva inn fleire ord og han vil prøva å finna kvart av dei, i tittel eller forfattar. Dessutan er det blitt ryddigare når det gjeld kva temaliste som kjem opp etter at du har vore inn i ein debatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Til Tor:Bold er retta. Knappane har fått nye namn, voanr eg har fått med meg alle. Finner ikke siden-problemet klarer eg ikkje få fram. Hos meg går det fint å retta, i alle lesarar.Ketil:Hos meg kjem fylka greitt fram; tome, men likevel. Einaste er at det går litt tregt. Det skal eg prøva ordna på. Men dermed er det vel naturleg å trykkja søk knappen. Eg skal tenkja på kva som kan gjerast her.Geir:Eg klarer ikkje få fram scriptfeilen. Gjer andre det?Aase:Har du tapt deg?Takk for hjelpa, alle saman.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.