Gå til innhold
Arkivverket

[#705] Fødselsår 1850 Sverige stemmer ikke


Gjest Inger Tysland
 Del

Recommended Posts

Gjest Inger Tysland

Når jeg går inn på fødselsår 1850, fødested Sverige kommer de fleste fylkene opp med navnet Mathis, alle født i forskjellige år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Tysland

Har fått til det samme nå igjen. Det ser ut som om det skjer noe når jeg lar tellingen stå åpen en stund uten å bruke den.Når jeg så fortsetter har det skjedd en "klikk" et sted.Kanskje min PC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Løysinga di stemmer nok. Når du søker må eg lagra søket ditt på min maskin. For at det skal gå an å arbeida raskt vil kvart søk ta ca 2,5MB, eller noko som tilsvarer 500 sider. Når me kvar dag har 4-5000 brukarar, sei det seg sjølv at me ikkje kan lagra søket i det uendelege. Dersom det ikkje skjer noko frå maskinen din på ei stund, vil andre overta lagringsplassen din, og leggja inn sitt søk. dermed får du eit heilt anna søk enn det du gjorde. Eg skal tenkja på korleis eg på best mogeleg måte får advart deg (og alle andre)når så skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.