Gå til innhold
Arkivverket

[#706] Landsomfattende søk 1900


Gjest Lars Løkkebø
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars Løkkebø

HeiJeg prøvde følgende søk:"Etternavn" "lik" "Arentz"Fikk opp en rekke treff rundt om i landet, men det var ikke mulig å gå videre inn på de registrerte treffene. Får bare meldingen:"Leit etter personer i folketeljing" feil Søketid 0,00 sekundLars Løkkebø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg går i mi eiga felle. Eg hadde installert siste versjon av Internet Explorer og då var Cookies (informasjonskapsler) slått av. I denne versjonen slær du den på slik:Trykk på Verktøy på øvstelinja og vel Alternatvi for Internett. Så vel du tavla Personvern. Der finn du ein glidar. Dra den heilt ned.Eg kan også fortelja kvifor eg må ha cookies. Når du gjer eit søk vert resultat av dette søket lagra hos meg. Samstundes sender eg ein cookie til deg. Denne cookien inneheld rett og slett ei adresse på serveren min til det lagra søket ditt. Dermed kan du gå rundt og gjera kva du vil i nettlesaren din. Likevel vil tenaren min ved å lesa cookien vita kva søk som var ditt. Det er svært vanskeleg å klara seg utan cookies.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.