Gå til innhold
Arkivverket

[#781] Døde i Bergen 1880 - 1912


Gjest Solfrid V. Ormøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Solfrid V. Ormøy

Ikke for å mase, men synes å huske at det var snakk om å legge ut disse opplysningene i april. Vet dere sånn ca. når disse blir tilgjengelige? Venter i spenning, da stort sett hele min mors slekt kommer fra Bergen. Så jeg er meget takknemlig for alt dere har lagt ut til nå hva gjelder Bergens området.Stor klem fra meg til alle som jobber i digitalarkivet, skulle ha sendt dere en blomsterbukett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Jeg husker at jeg antydet april som utleggingstidspunkt for døde i Bergen 1881-1911, men så kom arbeidet med emigrantene for Stavanger 1903-1928, og dermed måtte jeg omprioritere min egen tid. Først skal emigrantene fra Stavanger på plass (og der går korrektur og oppretting sin gang), så skal jeg ta døde i Bergen! Det vil ta noen timers kveldsarbeid i 2-3 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.