Gå til innhold
Arkivverket

[#799] Folketeljinga 1900


Gjest Knut Skjånes
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Skjånes

Når eg ein skal søke etter ein person på grunnlag av namnet, kan ein søke i heile landet eller gå direkte inn i vedkomande kommune dersom denne er kjent. Desse to metodane å søke på gjer ikkje same resultat. Når eg t.d. søker i heile landet etter personar med namnet Nils, viser landsoversikta at det i Leikanger var 62 personar med dette namnet, mens eit direkte søk på kommunen viser 43 med namnet Nils. Tilsvarande får eg høvesvis 55 og 43 personar med namnet Lars og 121 og 93 med namnet Ole. Dette gjeld folketeljinga for 1900, eg har ikkje undersøkt tilhøvet for dei andre folketeljingane. Er det eg som gjer feil ein eller annan stad? Kan nokon gje meg ei forklaring på dette? Helsing Knut Skjånes, Hellebergvegen 31, 6863 Leikanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Danielsen

For meg ser det ut som søkemetodene er litt forskjellige.Når du søker på landsbasis får du også med de som har flere fornavn, mens i kommunesøket får du bare med de som har ett fornavn. Hvis man i kommunesøket bruker "begynner med" skulle det bli likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Skjånes

Eg takkar for orienteringa. Det er nok dette som er forklaringa, men eg forstår framleis ikkje kvifor det skal vere skilnad på dei to måtene å søke på. Eg får likevel berre innrette meg etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.