Gå til innhold
Arkivverket

[#822] Folketellingen 1900


Gjest Greta Storm Ofteland
 Del

Recommended Posts

Gjest Greta Storm Ofteland

Finnes det noe register knyttet til folketellingen, 1900, som forteller hvem og hvor norske personer i utlandet befant seg da tellingen fant sted? G.S.O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solli

Ikkje det eg veit, men om du går inn i teljinga i digitalarkivet vel feltet "Bosatt" og listar alle vil du sjå verdiar som "f", "fr", "fv" og "mf". Dette er personar som var fråverande på teljetidspunktet, dvs. 3/12-1900. Om du så vel ut alle som er "fråverande" og deretter listar verdiane for variabelen "Midlertidig bosted" vil du finne verdiar som "Atlanderhavet eller Nordsjøen", "Chicago", "Amerika" eller "Jernbanestasjonen Dale" osb. Om du så vel alle som hadde tilhald i utlandet har du i praksis registeret du er på jakt etter. Du kan naturlegvis gå direkte inn på variabelen "Midlertidig bosted" og velge ikkje-norske opphaldsstader.Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Greta Storm Ofteland

Hallo Arne. Beklager, men dette ble for vanskelig for meg. Kan jeg sjekke hele landet på en gang, eller må jeg inn på hver enkel kommune? Greta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solli

Ja du må innom kvar kommune. Det er ikkje så lett å forklare, men eg skal prøve ein gong til: 1. Du vel først ei kommune, t.d. Bergen 2. Deretter vel du feltet "Midlertidig bosted" i den første nedtrekksmenyen ("Finn postar der:") 3. Vel alle i den andre nedtrekksmenyen 4. Trykk på søk-knappen. Om eg no får dette til skal du ha ein kopi av menyen under her: Finn postar der By Husliste Kretsnr Gatenavn Matr.nr. Våningshus Sidebygninger Ubebodd Etasje Beboelse Beboelse/Verksted Verksted Ledig Kvist Kjeller Personlister Tilstede Hjemmehørende Merknad 1 Merknad 2 HusholdNo Fornavn Etternavn Kjønn Bosatt Sedvanlig bosted Midlertidig bosted Familiestilling Sivilstand Yrke Fødselsår Fødested Statsborgerskap Språk Merknad er lik børjar på inneheld alle Om alt gjekk bra, så.... 5. Du får no opp ei liste over stader i Norge og utlandet der dei bortreiste hadde "midlertidig opphald". 6. Vel alle som er i utlandet og trykk finn postane. 7. Du får no opp ei liste over personar som hadde tilhald i utlandet 3/12-1900 og du kan leite vidare.Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solli

Ja du må innom kvar kommune. Det er ikkje så lett å forklare, men eg skal prøve ein gong til: 1. Du vel først ei kommune, t.d. Bergen 2. Deretter vel du feltet "Midlertidig bosted" i den første nedtrekksmenyen ("Finn postar der:") 3. Vel alle i den andre nedtrekksmenyen 4. Trykk på søk-knappen. Om eg no får dette til skal du ha ein kopi av menyen under her: Finn postar der By Husliste Kretsnr Gatenavn Matr.nr. Våningshus Sidebygninger Ubebodd Etasje Beboelse Beboelse/Verksted Verksted Ledig Kvist Kjeller Personlister Tilstede Hjemmehørende Merknad 1 Merknad 2 HusholdNo Fornavn Etternavn Kjønn Bosatt Sedvanlig bosted Midlertidig bosted Familiestilling Sivilstand Yrke Fødselsår Fødested Statsborgerskap Språk Merknad er lik børjar på inneheld alle 5. Du får no opp ei liste over stader i Norge og utlandet der dei bortreiste hadde "midlertidig opphald". 6. Vel alle som er i utlandet og trykk på knappen "Finn postane". 7. Du får no opp ei liste over personar som hadde tilhald i utlandet 3/12-1900 og du kan leite vidare. Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Sandberg

Det blir jo litt verre når man ikke vet hvilken kommune vedkommende er fraværende fra. Har selv en morfar som på tidspunktet var flyttet hjemmefra (Botne, Vestfold), men som antagelig var i marinen 3.12.1900. Han finner jeg nemlig ingen steder. Står ikke oppført som fraværende under fedrenegården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Arne Solli

Kan morfaren din ha vore i tenestedreng eller i anna arbeid før han gjekk inn i marinen, dvs. han har først flytta heimafrå og så tenestegjort i marinen? I så fall kan han vere ført som fråverande der og ikkje der han vaks opp. Veit du kvar han var i Marinen? Personar på skip og i institusjonar (sivile og millitære) blei førd på eigne lister som også er dataregistert, men som enno ikkje er lagt inn i Digitalarkivet, t.d. manglar ca. 4700 personar for Bergen i Digitalarkivet. (67512 personar i Digitalarkivet, mot 72251 personar i den offisielle statistikken). Det betyr at morfar din kan vere førd i 1900-teljingaen, men dei registerte datafilene er ikkje lagt til Digitalarkivet. Dette gjeld også ein del fleire byar enn Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.